Vattkoppor

Jag fick inte kommit iväg nånstans under mina tre lediga dagar.
Det blev att jag följde efter Hans som en hund i olika affärer. Vi var hemma hos Hans mamma i fredags, innan dess var de jag som körde Hans korsoch tvärs, eftersom Hans hade vart på afterwork i torsdags så kunde inte han köra.
De blev en tripp till GBG med, Hans fick vara min GPS. JAg lovar att jag skulle inte klarat de själv.
Det gick hur fint som helst. Men antaligen varj ag rätt spänd och närvös för att köra i GBG så när vi väl kom hem till Hans mamma mådde jag inte bra. Jag var hungrig, hade ont i huvudet, ont i nacken och mådde illa. Trodde jag skulle må bättre när jag fick i mig mat, men inte helt bra blev jag inte. Var lite kallt på kvällen med så man frös med.
Jag fick köra hem också, men de blev att vi tog vägen om ica med, vi behövde ju frukost.
Jag gick runt och funderade på om jag skulle leta rätt på en fruktpåse, men de behövdes inte.
Väl hemma tog jag de bara lugnt, blev att vi åt lite godis och så drack vi mycket. Tillslut började jag känna mig bättre.

Lördag morgon var vi uppe tidigit. Alice skulle på kalas i djugelrummet på freeport.
Så vi släppte av henne på kalaset sen åkte vi runt i affärer undertiden.
När vi hämtade ALice så gick vi in på leksaksaffären på freeport så fick vi köpt en söt plansch till Alice.
Vi åt sen lunch och sen bjöd Hans hem sin kompis, så grillade vi på kvällen.

Söndag var jag och Alice hemma och grejade lite.

Sen på måndagen upptäckte vi att Alice fått vattkoppor. Eftersom Hans ändå var pappaledig så åkte jag till jobbet. Väl är så sa jag att jag skulle ta och stanna hemma med vård av barn torsaden och fredagen.
Fick hjälp av Anki, räddaren i nöden ;) Alltid skönt att man kan vända sig till henne om man vill ändra lite i schemat. Jag hjälpte ju till med rasterna också så de blev ju hur bra som helst, tyckte jag :D

Så här sitter jag på min lediga dag och tar hand om min sjuka bebis..

over and out

Kommentarer
Postat av: Anki

Det var så lite så! Kram och hälsa vattenkopps flickan.

2009-05-05 @ 18:32:06
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0