Vad skulle jag göra?

Ja, vad skulle jag göra om jag inte hade världens bästa kollegor?
Detta är riktat till Sanna och Johanna, mina älsklingar :D
Jag har ju inte vart mig själv och mitt näst senaste inlägg så skrev jag ut lite.
Dagen efter var man ju på jobbet och de var rush! Dagen verkligen flög iväg, det var nog den snabbaste arbetsdag nångonsin. När klockan var hal 9 på kvällen känndes de som klockan bara var 5 på kvällen. Man hann ju inte tänka till så mycket, vilket kan vara rätt skönt.
Jag var i scanningen på kvällen och så ringde telefonen och de var Sanna som sa att jag skulle komma ut till tipset. Tänkte nu vill väl Sanna busa lite och ha lite sällskap eller hjälp med något. När jag öppnade dörren Stod både Johanna och Sanna där. Jag tänkte "Vad har de hittat på nu?" Jag såg att Johanna stod med händerna bakom ryggen. Och så sa dom att jag skulle komma in, vilket jag tvekade på, tänkte nu har de nåt bus på gång eller nåt. Visst hade de nåt på gång, när jag kom in så visade Johanna vad hon hade bakom ryggen. En bukett med blommor, jag blev så chokad. Dom sa att blommorna var till mig för att muntra upp mig lite. Herregud! Jag kände hur tårarna började komma och jag kunde inget annat än säga tack. Jag blev så glad och hade de inte varit för att jag var på jobbet skulle jag gråtit floder, men jag höll tillbaka dom så gott jag kunde. Jag blev alldeles var i kroppen. Jag tänkte är jag verkligen värd detta? Men de måste jag ju va annars hade jag ju inte fått dom.
Älskar er så mycket tjejer! ni är världens bästa!


Kommentarer
Postat av: JOJJO

Klart du är värd det :D

2009-05-05 @ 13:56:30
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att du blev glad för blommorna gumman!

2009-05-05 @ 18:28:05
Postat av: Anki

Det var gulligt av dem.

2009-05-05 @ 18:30:28
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0