Vad ska man ha på sig?

Ska snart på bröllop och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Jag har surfat runt på olika butiker men kan inte bestämma mig.
Här är två jag gillar från Gina:

Fråga är om jag kan ha så med att man knyter i nacken. Rsiken är att man är för tung om bysten och dår får man ju ont i nacken. Men den är snygg, får pröva sen i butik.


Denna är också väldigt söt, men så vet man ju inte om bysten får plats.

och denna på Indiska:
Klänning
Denna är lite smal under bysten, så ännu en gång kommer man få plats?

Ska försöka träna mer nu och så sluta äta godis och sånt så kanske man är lite smalare till bröllopet.

Jag ska dock inte ta ut segern i förslott, jag måste fixa så att jag blir ledig den dagen. Jag trodde jag var de för normalt sätt så är jag ledig varanna helg men just denna dag blev de två helger irad. Det irriterar mig.
Ska fjäska med mina kollegor och se om jag kan få loss tiden. *puppyeyes*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0