Semestern är bokad!

Jag ska faktiskt få uppfylla en av sakerna jag ville göra 09.
Vi har bokat att åka en vecka till Åre.
Jag blev lite förvånad själv över Åre, för mig så känner jag bara till Åre som en skidort och jag åker inte äns skidor!
Man blir lite sån fördomsaktig och undrar vad sjutton man kan göra i Åre under sommaren. Men själv klart kan ju inte en stad stå stilla bara för de är sommar?
Jag har hört att man kan fiska och cyckla. Det är ju mest Hans intressen som faller in där. Men jag ska utforska stället och kommer säkert hitta saker som jag och Alice gillar.
Jag är mest glad för att jag kommer få miljöombyte!
Vem vet de kanske trillar in nån på min blogg som vet vad man kan hitta på i Åre, ska kanske säga mer exakt vart man kommer att befinna sig? om jag hittar de nu, hehe.
Jo nu hittade jag de vi ska bo i Brunkulla. Jag är öppen för förslag, jag gillar att shoppa, bada, promenera och mysa. Jag besöker gärna muséer och sånt trevligt.

Jag har redan börjat räkna ner och jag längtar så att få semester!!
Vad har ni för semesterplaner?

Kommentarer
Postat av: hemlig anonym

Svenska fjällen på sommaren är fantastiskt! Dra ut på långritt på islandshäst i fjällen, åk stora liften upp till skutan och kasta snöboll mitt i sommaren. Finns massor att göra och vilka solnedgångar sen...

Ni kommer få det toppen!

2009-05-20 @ 13:17:12
Postat av: Anna-Carin

Tack så mycket för tipset!

2009-05-20 @ 22:51:28
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/
Postat av: jojjo

wie va kul:P När e d du ska åka? Du o familjen eller några fler ? :)

2009-05-21 @ 22:11:27
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0