och så var de fredag..

Jisses vad tiden går undan. Det är redan fredag eftermiddag/käll.
Jag som vanligt står med maten. Hans grillade ju inte igår, han skulle ju greja med sin förbannade dator. Jag vill ju bara att han ska bli klar men det är mycket som ska till.
Jag gillar de simplet och så att de fungerar så klart!

Det blev inga bullar bakta idag, så jag vet inte när de blir av men jag tror de blir på söndag eller måndag som jag ställer mig och knådar.

Upptäckte att mitt högra öga var ömt igår och så givitevist var den tvungen till att bli svullen! ARGH! som jag inte har tillräkligt med problem i ansiktet så ska man få ett svullet öga?! Och jag ska på personal fest imorgon.. tror inte de kommer att gå ner tills dess, svullnaden menar jag.
Pirat-fest? snälla!!! ska man behöva dra på sig en sån där ögonlapp och leka pirat? Jag vet inte om de är så farligt men de syns ju! Jag hoppas att de inte blir värre imorgon, då trillar jag av pin.

Planera aldrig mat utan att prata med övriga i familjen, för då blir de som jag är nu, "övergiven".
Min käreste ringer och säger att han ska hem till en polare, tjena och tack tänkte jag, jag har ju planerat maten pep jag i andra änden. Jaha får man till svar, jag kan kolla om han vill komma hit fick jag till svar. Sen suckade jag och sa att du får la åka om du vill och jag och Alice kommer käka snart var sig ni kommer eller inte.
Jag är en mästare på att ta ut segern i förskott och börja redan planera att han skulle handla lite på vägen hem efter som klyft potatisen skulle nog inte räcka så ville jag ha bearnaisesås till och något gott att dricka.
Men dom gick ju i krash så fort Hans ringde tillbaka. Så nu har jag en massa med mat och bara min prickekorv till sällskap.
Jag ringde en kompis men hon kunde nog inte komma förrän 8 ikväll och nån annan vågar jag ju inte ringa för här ser de uta som F*N! det ligger datordelar kors och tvärs genom vardagsrummet och en och annan liten dammus. Hon som jag bjuder över vet jag klarar att se min röra, hon har sött mig i ur och skur när jag hade bebis Alice. För mig kommer hon ju alltid vara min bebis, hihi.

Ska kolla vädret för imorgon, jag tror jag har betämmt mig för vad jag ska ha på mig.


Kommentarer
Postat av: tess

kram!!

2009-05-08 @ 18:26:51
URL: http://theresekvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0