Dag 3

Som jag är hemma och 4 dagen för Alice. Jag tror de börjar släppa nu, vilket är skönt.
Jag vet inte om jag är nöjd med att vara hemma till tisdag, lite rastlös blir man ju.
Vi har tittat på TV tillsammans och spelat lite spel.
Igår började vi spela Pony spelet jag köpte till Alice på Gekås som hon ska få ha att spela på sin dator.
Men hon har ju ingen än och ja, de tar tid. Hans måste ju bli klar med sin dator och de tar ju EVIGHETER! Tur att jag har iallafall en fungerande dator, tyvärr måste jag dela med mig.

Tänkte ta och baka bullar någon dag. Kanske imorgon.
Funderar på att ta mig en smörgås, Hans ska ju grilla i eftermiddag när han kommer hem. För de har jag bestämmt ;p Det är ju på tiden han fixar käk tycker jag!


min pricekorv

Kommentarer
Postat av: Anki

Alice Ser ju glad ut trots prickarna! Kommer du på lördag?

2009-05-07 @ 19:15:38
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: JOJJO

saknar dej på jobbetPuss

2009-05-08 @ 15:40:07
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0