Äntilgen!

Nu så har jag hittat en klänning som jag kan ha på bröllopet!
Det blev ingen från Gina det blev från Cassels istället.
Så här ser den ut:

För en gång skull är den inte svart, vit eller rosa ;p

Väldigt festlig! nu ska man bara ta reda på om man har skor hemma som passar.
Hjärtligt tack till min kära kompis Maria som hjälpte mig att hitta en snygg klänning och de tog ju inte hela dagen, hihi.

I helgen förskte vi oss på att göra glass och de gick väl så där, första gången väntade vi inte tillräcklig så de blev mest mjukglass och smälte relativt fort. Sen skulle vi göra om de på söndagen men då hade inte frysblocket blivit genom frysen så de blev typ en kallglass drink. Men inte hängde vi läpp för de, de var ju gott de med ;)
Av äggvitorna vi hade sparat gjorde jag maränger med choklad i, dom blev iallafall lyckade och smakar jätte gott. Tyvärr tog jag inga bilder på våra försök att göra glass så ni får nöja er med marängerna.


Maränger med choklad (recept från Laila, tv kocken)

Jag kan slänga upp receptet om ni är intresserade!

Kommentarer
Postat av: Anki

Tjusigt!

2009-05-28 @ 18:53:37
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: jojjo

Va ju jättefin klänningen =) O marängerna , mums, ja älskar maränger =)

2009-05-28 @ 19:34:03
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0