Vill HA!!

Gick in på Gina Tricots hemsida och de har så man kan beställa online och så vanligt så stoppade jag allt i shoppingbagen för att se hur mycket de skulle gå på de jag önskar mig, 1094kr har inte kollat och de tillkommer fraktavgift, om de gör de är de någ billigare att gå till afärren och handla. Så kära när och kära jag önskar mig present kort på GINA!!! eller ja, jag kan ta de på hela kungsmässan ifall de finns nåt annat man vill ha i de andra affärerna.
Det är så svårt att veta vad man önskar sig nu för tiden, när man var lite kunde man ju göra kilometer långa önskelistor, nu får jag knappt ihop till något. Presentkort anser jag vara en bra grej. Jo jag önskar mig en resa, in eller utrikes spelar ingenroll bara jag får lite miljö ombyte så är jag nöjd ;)


Förlåt för alla mina slarviga stavningar, särskrivningar mm. Jag är blind när jag skiver, jag ser inte sånna fel och oftast när jag skriver är jag fullt upp med att skriva så jag tänkter inte äns på hur de ser ut, man är så ivrig ibland ;) hoppa ni står ut med de.. Jag försöker läsa allt en gång till men de blir oftast efter jag har publicerat.

Min mamma har hitta hit ni får gärna besöka henne http://zmycka.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0