Vår?

Nu är de ju mars, så nu tycker jag att snön få dra sig tillbaka. I tisdags fick jag lite vårkännslor för de känndes som en vår dag. Var ledig tisdag och onsdag.
Alice var hos tandläkaren i tisdags och hon tyckte Alice hade jätte fina tänder och hon var så duktig med Alice :D trotts att hon var så nervös att hon skakade. Hon fick välja två saker ur lådan för hon var så duktig. Alice valde ett suddigum och en tattuering.
Sen åkte vi till kungsmässan, tänkte vi skulle kolla lite i affärerna och sen handla lite på ica. Tänkte inte på att vi var där så tidigt, affärerna öppnar ju inte förrän 10 och vi var där tjugo över 9. Så vi satt kvar i bilen en stund och så ringde min mobil så satt där och tjöta till ca tio i 10. Sen gick vi ur bilen och så gick vi in. Vi fönster shoppade undertiden vi väntade på att butikerna skulle öpnna och så gick vi och tittade på blommorna. Blev ett besök på leksaksaffären och så sen blev de gina och glitter :D
Fick köpt mig en ny top på gina och så köpte jag leggings på glitter. Rosa leggings blev de, tyvärr i ONE SIZE så dom blev ju inte så som jag vill när jag tog på mig dom, såg säkert ut som en stoppad korv med.. Så dags att avlägsna lite hull.
 
Vit top/tunnika, Gina Tricot


Rosa Leggins, Glitter

Vilket jag försöker med nu, har en ny diet på gång och den gillar jag skarpt, får äta kött och sås, men ingen potatis,ris, pasta mm. Så nu äter jag mer grönsaker så som broccoli och blomkål. Nu fatts bara träningen, hehe.

Var hemma hos mamma och pappa igår, himmla mysigt, var ju ett  tag sen vi sågs. Fick pärlat lite också. Glömde dock armbandet jag skulle laga åt en kompis hemma :(  jaja, kan ju inte komma ihåg allt heller...
Hade jätte trevilgt hos mamma och pappa.

Var ju å inflyttningsfest i lördags och jag hade massa kul även om jag såg ut som en död fisk ^,^.
Roligast hade nog Sanna hihi man ska nog flöja med henne över allt de händer allt nåt kul med henne och jag missade de :/ men jag fick skratta gott åt berättelsen iaf ;) Du är så himmla go Sanna <3

Glömde publicera detta inlägg igår... Innan jag stack till jobbet börja de snöa.. fick borsta bilen innan jag åkte och fick borsta bort ca 10 cm snö från bilen när jag åkte hem med.. härligt värre... Nä, nu vill jag inte ha mer snö ska de var så svårt att fatta?? Jag vill ha VÅR!! kan ju inte ge en vårkännslor och sen bara få PMS och låta de snöa..
Det är iaf snöslask idag så jag hoppas att de inte blir nåt över tills imorgon och att de inte fryser på nu!

Nu är de frukost och sen jobba..
kram kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Snygg tunika!

2009-03-13 @ 09:26:06
URL: http://anci62.blaogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0