Pankaka

I tisdags jobbade jag hela dagen så de hände väl inget så direkt att dela med sig, föruom att de var ISkallt ute i tipset! hoppas att den andra jackan hittar sin väg ut till tipset snart så man slipper dela på den ena..

Var tok trött när jag vaknade igår, lyckades snooza om. Tänkte hela tiden "lite till, de hinner jag". vakna helt plötsligt och kollap å mobilen och jag trodde jag hade stängt av väckarklockan så fick brottom upp och väcka Alice. Satt och myste med henne en liten stunde sen gjorde jag iordning kaffe till Hans som stod och duschade.
Tänkte göra frukost till honom och mig eftersom Alice skulle äta på dagis, men nä nu bantar han så de blev en kopp kaffe och så en Nutrilette dryck. Jag total vägrar leva endast på flytade föda om jag inte ABSOLUT måste, tex om man var sjuk så man inte kan äta på nåt annat sätt, men nu nä, då skall allt tuggas! Jag har haft soppa bantning och de var de värsta jag vart med om även om mina kilon åkte ner.
Tacka vet jag gott kött och andra smarrigheter som ska TUGGAS! Ska bara låta bil dom andra läckerheterna som godis och allt annat gottit åt de hållet.
Hur som helst iväg for vi lilla familjen till dagis och lämnade Alice där, tror hon blev glad att både mamma och pappa lämna henne.
Körde bort Hans till jobbet och jag tycker de är sååå jobbigt när han åker med, jag bara sådär helt plötsligt blir jätte dålig förare, just för att jag blir nervös när han åker med. Inte för att jag är så himmla bra när jag åker själv, men jag är bättre iaf ;)
Det gick bra på jobbet, jag var lite trött men de gick framåt iaf.
Handlade lite innan jag åkte hem, de blev att jag hämtade Alice på en gång på dagis och som vanligt var man inte populär.
Dom lekte i leran som hade blivit på dagis, kul för dom, men usch! inte kul och klä av henne alla gäggiga kläder.
Fick tjata på henne för att få med henne hem, var ju tvungen att avslöja att jag hade köpt överraskingar till hennne, då blev de lite fart på henne.
Väl hemma så fick hon sina två första överraskingar, jag hade köpt tre par trosor till henne och så fick hon en mannafrutti till mellanmål. Hade tänkte göra pankakor sen.
Satte mig här för att kolla om de var dans på friskis på fredag och sms:ade Sanna.
Sen så tittade jag på sidan så jag fastnade lite lätt för tisdags forever21.com vilket gjorde att jag kom lite sent till jobbet den dagen :S
Hitta jätte mycket som jag gillade och så la jag allt i shoppingskorgen de jag gillade för att se hur mycket de skulle gå på. Det blev bara $238.28 och de är ungefär 2234,21 kr.. ojsan.. inget man har råd med nu och vet inte om jag skulle beställa de häller eftersom jag inte vet om de passar. Läste att de var free shipping om man beställer för $75 eller mer, så den gräsen klarade jag med råge men däremot tror jag de är tull på den in i Sverige. Skulle vilja vinna på Lotto nu ;) hehe


Vill HA!

De blev inga pankakor, hände lite saker imellan som jag inte vill ta upp här, så de blev bara att jag stängde av datorn sen och gick och la mig. Skulle se Grey's Anatomy men somnade efter 3:de reklamen typ, var mega trött. och Idag känner jag mig lite utvilad även om jag var upp vid 3 inatt med Alice. Blev inte väck av väckarklockan, men av en lite flodhäst vid namn Alice. Flodhäst tänker du kanske då? Ja, de blir hon när hon slänger sig på mig och tror att jag är lika mjuk som täcket och så kan hon inte smyga heller de är överskattat. Så ja, hon är min lilla flodhäst på morgonen.
Älskar dock att mysa med henne på morgonen.
Har fått duschat nu, så de får bli lite frukost. sen i eftermiddag blir de jobb igen.
Hej och kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Synd att det blev pannkaka av pankakorna :) Det som är så gott! Så du har flodhästar i sängen...

2009-03-05 @ 16:53:29
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0