Nytt rekord?

Hehe nja.. men nu har de gått hela fyra dagar sen sist, men vem håller räkingen *visslar*
Så vad har hänt? inte möe, kan jag säga. Jag jobbar o sliter. Busa med Sanna en massa i lördags på jobbet! fy sjutton va vi skratta och fnissa. Jag får nog vara trött varje gång vi jobbar ihop, eller vad säger du Sanna? ;)
Efter jobbt gick vi och handlade ihop och stackars Sanna fick gå tillbaka till vissa ställlen både en och två gånger ;) Men hon var så söt så och hade tålamod med mig :D
Hans hade bjössat hem lite folk men de dök inte upp till middag så de blev mer till oss.. Jag prövade och se om jag kunde bjuda över en vän men hon vart lite upptagen som alla andra helger jag har ringt henne ;P
Kom bara en kompis till Hans på kvällen och så såg vi på en film. Den var la okej, lite så där boxning och sånt. Var ju inte hemsk iaf.
Söndag hände de inte heller så mycket, jag var ledig och tog de lugnt. Hans var och jobbade så de blev ju extra lugnt ;)
Oj ja, Fredag så jobbade jag på kvällen. Hände inte så mycket där heller. Meh, skit vilket spännade liv jag har ;)
Jag har jobbat idag från 10 till 18. Bytte lite ord med Anki som vart lite besviken på att man inte uppdaterat sig.. JAg har vart lite seg på de. Men jag tycker inte de har hänt så mycket som är värt att blogga om. Men men, nu är jag här och bloggat om de också ;)

Dags att börja röra på de mulliga på friskis, har lagt på mig en massa nu.. sucka.. Nu är jag mega sugen på ostbågar men jag ska hålla mig! Jag ska inte falla för frästelsen! jag kan klara de här.
Ska slö surfa lite nu och sen kolla på tv för att sedan lägga mig, har dubbel skift imorgon :(



Hade gött!

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack Anna Carin för lite uppdatering! :)

2009-03-02 @ 22:22:26
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: jojjo

Javisst känns d ibland som att man bara jobbar ..? :O

2009-03-04 @ 11:31:02
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0