Nya ovanor..

Jag har dragit på mig en ny ovana... Jag sitter framför datorn innan jag ska till jobbet, det har jag ju gjort förut men nu sitter jag mer och läser, denna gång bloggar. Vilket leder till att jag fastnar här och blir sen till jobbet!! jätte ful ovana.. usch, måste sluta genast! jag mår dåligt av att jag kommer försent och tror inte min arbetskollegor gillar de heller, nu har jag max blivit 8 min sen, så de har iaf inte blivit halv timmar eller så. Men skämms som sjutton. Dags att ta sig i kragen!

Nu är de inte myckte med snö kvar, hihi :D känns hur bra som helst.
Jag är så trött idag, De har vart mycket med folk, kan ju tro att dom som inte var inne igår kom idag ist.
Inte var de lätt att köra ut från jobbet heller fick ju köa ut.

Jag har ingen lust idag, Jag börjar få allt mindre lust nu att blogga. Tror jag har kommit in i en period eller så.
Hoppas ni står ut mina få läsare jag har.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0