Men tjena..

Trodde jag var så smart och duktig som skaffde in lite musik härm, men nu funkar den inte? eller bara för mig den inte vill spela upp för längre? suck..

Så jag nämde sist att man borde vinna på lotto, nu är jag iaf med. Men jag är inte så posetvit ställt till de, tror inte på att de blir nåt, men är man inte med i leken så...

Var upp tidigt imorses, vad trött jag var. Gick runt i morgonrocken och kände ångerst för att ta av mig den, är ju så jäkla kallt på morgonen. Speciellt när man måste upp tidigt där är de mega kallt. Tog mig en smörgås för att vara säker på att jag skulle klara av dagen. Blev ingen morgonduch då hade jag garantera fastnat där inne. Kom  iväg i tid, slapp skrapa rutorna och stämpla in 2 min innan jag skulle börja, sån bra start på dagen. Var ute i tipset mellan 7 och 9. Man kan ju bli irriterad för mindre, men jag blir så irriterad om jag inte fått göra tidingsrapporeterna i ett svep och de blev de ju inte idag, plus att jag knappade lite fel på telefonen så kom de ju kunder imellan. Efetersom jag var lite irriterad så blev de att jag stängde av automat kärringen i telefon, tyckte hon bara tjatade medans jag hade kunder. Går ju inte knappa in nåt om man tar hand om kunder och så tjötar hon på att man ska trycka si och så för att komma vidare. ARGH! Fick ringa upp henne minst 3 gånger, de är ju två gånger för mycket!!
Jag tycker kunder går före allt, men ibland så ville man bara pausa allt så man får de man höll på med klart eller bättre upp pausa kärringen i telefonen. Jag hoppas att vi snart kan börja rappotera via internet!
Annars så har de väl vart bra, tyckte dock att tiden gick lååångsamt. Förutom när man har rast för då jäklar då rusar tiden.
Kännt mig lite nere idag men fick pratat av mig lite med Johanna, så de kände lite bättre. Jag är så avundsjuk på att hon ska snart åka till Thailand. Alla tycks sticka iväg nånstans men ingen tar med sig mig, jag vill ocskå åka bort. Får väl nöja mig med att jag ska på inflyttningsfest imorgon i mölndal, hihi.

Blir ingen friskis idag, måste säga att de känns rätt bra, kände mig rätt stressad. Men det var ju tidoptemist Anna-Carin som beslöt sig för att spinna klockan 16, utan att kolla med mig först. Hur fasen tänkte jag igentligen? spinna kl 16?! jag ska ju hämta Alice på dagis 16:00, då skulle jag alltså åka hem så fort jag bara kunde, byta om, hämta Alice och lämmna henne hos mamma och så vara på friskis minst 10 minuter innan passet. HELLO?! är de nån hemma här? nä, tydligen inte.


Det är ju fredag idag ås tänkte få gjort pannkisar och så köpt fredags GODIS!! shhh, nu ska vi inte vara sånna, de är fredag och jag tänker äta godis även om jag försöker dra ner på de. Men de är fredag som sagt. och så är jag ju LEDIG i helgen :D hurra!!
Ska se om jag får över min upptagna väninna idag ;) tjejsnack och så film. tyvärr antar jag att jag måste räkna in Hans med.
Det ska la gå bra de med.

Ha en underbar fredag!
kram kram


Kommentarer
Postat av: Anki

Ja du hon automat kärringen är inte att leka med hon är så jobbig!

2009-03-07 @ 10:53:55
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anki

Du har en utmaning hos mej!

2009-03-08 @ 00:18:16
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0