Många dagar..

Alldeles för många dagar att uppdatera så jag tar de roliga :)
Lördags jobbade jag kväll i tipset och när anki löste av mig på rast var hon nog lite rastlöst så fick en fiiin konsverk.. tärr fick jag plocka ner den när jag fick kunder men så kom hon och byggde upp den tills nästa rast och då passade jag på att ta ett kort på den ;)
Så här blev den:

Vackert va?

Sen bar de av till bowlinghallen efter jobbet och fick bowlat lite med kollegorna, var jätte kul.. Även om jag låg sist i mitt lag, men som Anki sa när jag berättade de i söndags så var jag ju inte där för att vinna, utan att få ha kul och så slå en strike ;) och jag lyckades slå en stirke i slutet av spelet, men desvärre så såg jag inte att jag redan hade användt mina två gånger så jag slog en strike åt en kollega, så typiskt och inte kundej ag göra om den så den hamla hos mig :( hehe men jag hade ju kul endå och så blev de raka vägen hem sen, körde två kollegor till stionen bara :)

var ledig på måndagen, så de blev en mini utflykt med familjen till några affärer. Sen åkte vi vägen om jetmacken och fick beställt två avokadosallader, älskar den salladen dom har där, eller inte på jetmacken då men pizza restaurangen ;)
Jätte mysigt!!

Känner mig ruggigt trött idag, år ju lite sovmorgon imorgon.. Men jag ska jobba heeela dagen..
Jag är ju ledig till helgen och de ser jag framemot. Tror jag håller på att dra på mig en förkyldning med..

Tja, de var väl allt trevligt så..
kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag borde ha betalt för det konstverket!

2009-03-19 @ 20:01:42
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0