Man ska inte blogga på natten

Skrev förra inlägge härom natten och den var inte publicerad? Kollade bland mina inlägg och den visade att den var publicerad men när jag öppnade min blogg så lång den inte dät. Då klciade jag igern på spara & publicera och vips var den där. skummt värre.

Så min helg har varit bra, jag och Alice var ute och handlade och så träffade vi min mamma och pappa. Så vi gick runt med dom lite på ica. Jag hade planerat att äta hemma och så. Hans var ute och grejade med båten, så jag ringde honom när jag var klar, men han var ju inte färdig för dagen och visste inte när han skulle komma hem. typiskt. Så när jag kom hem bestämmde jag mig för att ringa mamma o pappa, och frågade om jag och Alice fick spendrera rästen av dagen hos dom, och så blev de. vi hade jätte mysig och åt god mat. Jag hade tagit med mig morötter, gurka, gräddfil och dippulver. Så vi åt morötter och gurka med dipp, de var jätte gott :) Vi kom hem ganska så sent och då var Hans redan hemma och sov.

Söndag tog vi bara de lugnt fick tvättat lite och så. Hans skulle greja båt igen men de blev inte så mycket med de för de behövde handla lite grejer i vissa affärer som tydligen var stänga, jag tänkte om man är smart så kollar man upp sånt innan man åker? men så sa de att dom har haft söndagsöppet för de hade dom förra året vi den här tiden. Men jag tyckte endå de kunde kollat de. Men ni vet ju MÄN..

Måndag jobbade jag 10-18.00, de var l ganska så mycket med folk och som vanligt kommer jag av mig när jag grejar. Men de gick ju bra. Däremot so mådde inte jag så speciellt bra. Illamående och så kände jag heela dagen. Trodde de var vätskebrist och energibrist men jag tyckde de inte hjälpte så mycket när jag väl åt och drack. Så jag tänkte de är väl bara jag som inbildar mig och så tänkte jag på nåt annat. Tror jag känner mig stressad inför helgen.

Idag så mår jag rätt bra, ska ev få träffa en kompis som är hemma i KBA på besök :D har inte sett henne på jätte länge så de ska bli kul :D
Ska ta och äta lite frukost, berättar mer sen vi nåt tillfälle.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0