Jag igen..

Har vart lite butter och tvärr..
skulle ju se min kära vän i tisdags men hon hade dubbelbokat sig :( Hon behövde plugga och det förstår jag henne, men jag har ju saknat henne. Så blev lite tjurig när jag inte fick träffa henne, kände inte för nåt den dagen.
Jag har förträngt vad jag gjorde den dagen men jag tror jag satt och försökte få mer erfarenhet om hur man använder photoshop som jag är helt frälst i.

Igår fick jag iaf städat lite, så köket ser inte ut som en jordbävning längre.
Satt vi datorn och tittade på klipp på youtube, speed painting i photoshop. Önskar att jag var mer konstnärligt lagt och kunde skapa sånna konstverk både på datorn och med pensel och färg. Helt bedrövlig är jag inte, men jag önskar att jag var mer naturbegåvad för studera är inte min starka gen, jag saknar ju patience... Ändå känner jag en lite lust för att börja plugga till diverse olika saker som lockar mig. En så länge är de bara drömmar.
Sen bar de av till jobbet och var här och där och över allt nästan och jag älskar att få springa omkring, Jag tycker de är jobbigt att vara fast på ett ställe, då blir man lätt rastlös. En del skaer ser jag som terapi som att gå och plocka tom låder i hyllorna och vika ihop dom och slänga. Då har man gått om tid för att dag drömma ;)
När jag slutade jobbet halv 9, så sprang jag in med scannern och köpte våffelmix. Att göra våffler från scratch är ju överskattat ;p iallafall kl 9 på kvällen :D Hur gott som helst var de iallafall ;)

Idag är jag hemma med min lilla lus, för nu har hon dragit på sig fler löss! jag blir galen på dom jäkla små skiten att dom aldrig DÖR?! det är väl fjärde gången nu??  Nu åker verkligen allt i tvätten och hoppas att jag inte har glömt nåt denna gång. Jag vill verkligen inte att hon ska raka av sig allt hår för att bli av med skiten, min söta prinsessa. Vad fasen ska vi med löss till? dom gör ju ändå ingen nytta, mer än reta gallfeber på mig.
Förkyld är hon med, Alice alltså inte lössen (ja vad jag vet iallafall), och så har hon en fruktansvärd hosta usch usch.. Min förkyldning har nästan släppt helt nu. Passar ju bra till helgen.
Ska jobba på lördag men de är bara från 8 till 15, men efter de ska jag handla till söndag.
Undrar vad jag ska hitta på som efterrätt? får ta och gå igenom min chokladbok, hehe inte bokstvaligt då ;) det blir ju jobbigt då ;)

Over and out för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0