Jag har varit så upptagen!

Jag är ledsen men dom senaste dagarna har jag varit så upptagen.
Det är så att jag fyllde år igår, 25 år för att vara mer exakt.
Så jag hade släktkalas i söndags. Fredagen så handlade jag in allt (trodde jag iaf) sen jobbade jag. Lördagen gick åt till att jobba för att sedan handla mer till kalaset som jag hade glömmt under fredagen, sen bar de hem för att till laga allt och göra dessert. Söndag gick åt till att skiva upp allt som skulle skivas och dekorera och sen bar de av till kalaset och de kände som allt bara fattades ,men jag hade ju inte fått med allt och jag kände de i heeela kroppen, men de gick bra endå och de var ju ingen som märkte de.

Igår jobbade jag 10-18, min vanliga måndag. Försökte sluta till tre men de var ingen som kunde jobba tre extra timmar så jag fick ta dom själv, så är de när man är ute i sista minuten.
Fck de mysigt hemma sen :D

Jag berättar mer senare och ska försöka få upp bilder, jag glömde kameran hemma så de blir bara bilder från hemmaplan när allt var över hehe. Ska se om inte pappa har några som man kan få se sen och kanske göra collage på ;)

kraaaam

Kommentarer
Postat av: Anki

Jasså din smygare du har fyllt år! Och jag fick inte sjunga för dej men det var kanske tur? Kram i allafall..

2009-03-31 @ 19:02:43
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anki

Skall försöka sova snart nu går det inte. Stämplade ut 0:45 och nu e man klarvaken! Kram

2009-04-01 @ 01:12:24
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0