Fröken Flummig..

Var sen igång med maten för jag kollade fel på klockan, så de var ju klar när jag skulle åka till jobbet. Tog mig en morot så länge.
Jag tänkte när maten är klar kan de stå på eftervärme i ugnen och jag kollade att den verkligen var avstängd innan jag gick.. halvvägs i trappan ångrade jag mig och jag gick upp igen och tog ut maten från ugnen och ställde den på ungsplattan. Kändes bra så men när jag kom ner så ångrade jag mig igen och tog hissen upp och flyttade maten från spisplattan till köksbordet och så fick den stå på ett korkunderlägg. Denna gång kom jag iväg till jobbet, jag var orolig att de skulle börja brinna eller nåt för att jag kankse hade glömmt stänga av ugnen eller spisplattorna som jag inte hade användt, där av att jag flyttade runt på maten.
Jag kom precis i tid till jobbet, stämplade in extact kl 15.

Stod i tipset idag igen och så fort jag gjorde nåt så slant de ur händerna på mig. Jag som alltid arbetar smidigt i tipset, uppförde mig som en elefant i en porslinaffär.
Jag hade kortidsminne med så jag fråga flera gånger om vissa grejer.
Men jag överlevde kvällen och de gick bra allt ihopa, de var fullös fram till 7 halv 8.


Jag var trött i kroppen när jag kom hem och när jag skulle lägga mig så lång jag bara och tittade i taket, jag kunde inte sova, jag funderade på om jag skulle gå upp men de var ju så skönt i sängen så jag låg kvar. Sen så kom jag inte ihåg nånting och så vaknade jag lite lätt och hörde att Hans och Alice var uppe men så somnade jag om. Strax efter 9 kom Alice in till mig och gav mig en puss på kinden och då vaknade jag :)
Hon var på väg att smyga ut, men när hon såg att jag vaknade och inte somna om så kröp hon bort till mig så låg vi och myste.
Så här är jag nu.. ska ta och äta frukost med tänkte jag.
Ha en underbar helg!
Jag är ju LEDIG!!
kraaaam till er

Kommentarer
Postat av: Anki

Välkommen i klubben för dåligt korttids minne!

Elefant i porslins affären ha ha.....vad tror du kunderna skulle säga om det stod en elefant i tipset och sålde hästspel? Eller det kanske hade blivit elefant trav & galopp!

2009-03-21 @ 11:04:37
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anki

Hallå jag ser ingen!

2009-03-21 @ 12:36:19
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0