En ny utmaning

Jag har blivit umanad Jag har blivit utmanad av Anki
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? Jag kan tyvärr inte hitta nån bok har packat ner dom i en låda. För jag har slängt bokhyllan.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Väggen
3. Vad såg du senast på TV? Dr.Vegas
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? runt 15.00. rätt svar:14.51
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? The way I are med Timbaland
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick hem från kungsbackastation mitt i natten.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Läste mail och aftonbladet.se
8. Vad har du på dig? En svart tunnika inga byxor eller strumpor men trosor och bh
9. Drömde du något inatt? Gjorde jag säkert, men denna gången kom jag inte ihåg det.
10. När skrattade du senast? De var nog igår när vi väntade på pendel och sanna berättade om tanten igen ;P
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Vita fula tapeter
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Tittade på aftonbladet.se när de visar folk som hade filmat spöken
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Annorlunda och roligt
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Pirates of Caribbean at the worlds end
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Jag skulle köpa en tomt och bygga mitt drömmhus, en ny bil och så ta en resa men mina vänner.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: lite hemligheter får man väl ha ;)
17. George Bush? öhh?
19 20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Min flicka heter ju Alice om jag får en pojke skulle han kanske få heta Sixten eller nåt ;)
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? tja periodsvist kanske.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen.
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Jag har inga att utmana.
Jag undrar vart 18 tog vägen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0