Den hitta mig!!!

Kände ju på mig härom dagen att jag skulle bli förkyld, tänkte om jag ignorerar de och försöker gömma mig så kanske den inte hittar mig men de gjorde den, den smög på mig under natten igår.. Jag var jätte hänging och seg, och så var jag ju lite kännslig.. Och de märkte ju vissa på jobbet.
Jobbade 11-21, men som tur var, var Ann med mig halva dagen plus lite till och de gick ju bra, jag hade nog inte klarat det själv. Seg som jag var blev jag sen med att fylla upp i skåpen och glömde nästan av att logga ut den andra kassan. Sanna var ju en sötis och plockade in tidningarna och bunta ihop och skrev upp dom. Jag blir så glad när jag får hjälp med det och jag tror jämt att jag ska hinna ut och hjälpa till men de hände ju inte ofta, vilket gör att jag känner lite skuld till de. Sanna är ju inte den ända som hjälper mig med tidningar men igår var de hon annars brukar jag få hjälp av huvudkassörskan :D Ikväll ska jag stänga igen och jag ska försöka ladda mig och vara klar så jag kan vara med och bunta tidningar :D
Jag är inte genom förkyld än. men jag känner att den har kommit till halsen nu... usch, jag vill inte vara förkyld!
Bort med dig din dumma förkyldning!!
Så de är bara att ladda arbetsbyxorna med näsdukar, halstabletter och huvudvärkstabletter så skah jag nog överleva jobbet idag med ;)


Kommentarer
Postat av: Anki

Vännen det märks mycket väl att du inte är dej själv. Har du provat att gömma dej under sängen så förkylningen inte hittar dej? Jag har prövat men du det funkade inte :) Ta hand om dej! Kram Anki

2009-03-21 @ 08:28:40
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0