Tappat intresset...

Ja, det märks nog att jag har tappat intresset för att blogga, jag gör de bara för nöjetsskull men nu är halva nöjet borta. Jag vet inte äns om nångång läser min blogg längre, kurvorna säger mig ingenting. Det gör däremot kommentarerna och man får inte de så ofta, så lusten bara försvinner. Jag vet att jag själv inte är så duktig på att lämmna kommntarer, så jag skall inte säga nåt men det känns bättre när man får en lite kommentar, det blir som en bekräftelse på att någon har läst. Jag har ju varit dålig på att uppdatera med så det är ju inte så konstigt.
Så jag funderar på att lägga ner nu, eftersom jag ändå är dålig på att skirva här.

Kommentarer
Postat av: jojjo

Nää ja läser din blogg varje dag typ;) Men som du säger man e lite för lat för att kommentera hihhi , Ses på jobbet gumman puss!

2009-06-11 @ 10:35:02
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: sanna

ja läser varje dag så sluta inte blogga din buse

2009-06-11 @ 17:45:51
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0