Nu är dom gifta!

Ja, jag vet jag är lite sen. Men bättre sent än aldrig!
Jag tyckte jag gjorde i ordning mig i tid för bröllopet men jag fick stressa in i de sista och körde som en galning till kyrkan, men jag hann! Alice var men mig och tittade och de var så fint! Inte hade jag fått med mig kameran så jag stod och tog lite kort med mobilen, vilket jag skämdes lite lätt över tills jag såg någon annan göra de också.
Jag var för skakig på handen så de blev inte så jätte bra kort, tyvärr.
Ceremonin var så vacker och Cissi sjöng till sin blivande man!! Herregud, va strakt jobbat!
De var så vackert och jag blev tårögd. Jag hade glömt näsdukarna hemma så jag försökte hålla tillbaka lite så inte man såg ut som ett monster.
Efter vi hade kastat söta små hjärtan på brudparet när dom kom ut ur kyrkan passade vi på att åka hem.

Väl hemma blev det att jag lagade middag, det blev hemma gjorda hamburgare som jag grillade. Sen på kvällen var det dags att ge sig iväg igen och då hoppade jag i klänningen igen och blev körd bort till festen. Jag hade jätte roligt underkvällen även om de var en hel del man inte kände men alla var ju goa och glada så de var ju inga problem alls!
Det var bröllopstårta och presentöppning, och jag knäppte på som bara den med kameran, och jag måste avslöja att jag är dålig på att fotografera. Fick slänga en massa kort pga. att dom var så suddiga och allt under kvällen när den öppna baren var i full gång blev ju inte bilderna bättre för de. Många ryggar fick jag bilder på, haha!
Fick en ganska så fin bild på brudparet när de dansade den första dansen och deras underbara dotter som blåste såpbubblor.
Photobucket
Många tog bilder på dem :)

Efter deras dans tog det ett litet tag men sen drog de igång med dans. Det hände en del roliga saker, som någons klänning utan axelband fick för sig att åka ner under dansen och nån kollade in sladdarna på golvet ;) Men vi hade så roligt och jag skulle tänka mig att göra om detta snart igen, festen alltså! Brudparet önskar jag all lycka och stort tack för att jag fick komma!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ha ha ja du det var verkligen en rolig kväll!

2009-06-19 @ 07:43:42
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

hej!

det var verkligen roligt att träffa dig igår, som du säger så är världen väldigt liten ibland. tur är väl det vissa gånger ändå!=) blev så glad i går när jag hörde att du också är ung mamma och sådär och din Alice är så söt, så söt!Hoppas vi ses snart igen, kanske över en fika? Ha en underbar dag i solen! Kramar Angelica

2009-06-27 @ 10:50:09
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0