Galen kväll!

Jag jobbade igår tidigt och de gick ganska så bra, var lite segt.
Efter jobbet åkte jag hem och bytte om, sen hämtade jag Alice på dagis.
Vi åkte tillbaka till mitt jobb och så handlade vi där. Det är så härligt att ha med sig Alice när jag handlar, hon är så go och hjälpsam. Man får väl passa på medans hon fortfarnade vill, för vem vet det kanske vänder?
Vi köpte glss med och stod och åt innan vi åkte hem.

Väl hemma packde jag upp alla varorna, sen satte jag mig framför datorn en stund, mest för att kolla ekonomin, men vem kan bara göra en sak på datorn?
Sen tog jag en snabb dusch utan att tvätta håret, för det hade jag ju gjort i på morgonen innan jobbet.
Slängde på mig lite kläder och kom fram till att jag hade ingen skjuts till Sanna. Hans var ute och mecka MC.
Men de löste sig, fick skjuts av Lisa.
Väl hemma hos Sanna, tågade jag diret ut på balkongen och slägde på min kotlett sen så satt vi och tjöta.
Visade sig att en av tjejerna hade jag bott granne med när jag var liten, shit vad världen är liten!
Vi drog på musik i full ös och de dansades och så togs de många galna foton. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, men jag knäppte kort åt andra.
Sen drog vi ut på krogen och de var ju inte så jätte kul där, men vi hade ändå lite kul.
Dans på bordet och så, hihi.

Idag är man lite bakis men mår prima, mest trött faktiskt. Stranden är planerad men jag är inte i bra skick att köra :/

Tack för en underbart galen kväll tjejer!
KRAM

Kommentarer
Postat av: jojjo

Det va grymt :P

2009-06-27 @ 20:31:33
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: tess

heej va skoj vi hade, vi måste gö om de =) KRAM

2009-06-28 @ 14:04:38
URL: http://theresekvist.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

jag hör av mig, ha det bra på jobbet!=) kram

2009-06-29 @ 09:21:21
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0