Det är inte lätt..

I går var jag hemma hos mamma och pärlade, jag håller på att göra en brudkrona att lägga upp på smyckeshoppen.
Fick göra ett uppehåll sist gång för pärlorna tog slut och igår tog dom slut igen, typiskt. så mamma ska beställt mera.
Tänkte göra ett fint smyckeset att ha på bröllopet men det var lättare sagt än gjort. Så jag tog och beställde ännu mer med pärlor från en annan pärlshop än den mamma beställde ifrån. Jag hoppas att kunna få de nu i veckan eller i början av nästa.
Lovar att lägga upp bilder på smyckesatsen när den är klar.
Skönt att vara ledig nu i två dagar, var i allafall fint väder igår.
Lite kallt idag, dock..

Peace and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0