Besiktning

Ja, nu är min lilla älskling på besiktning. Undrar hur de går? kommer jag någonsin få köra den igen?
Min söta raggar bil, hur ska jag kunna klara mig utan den? Ska man behöva byta ut åket till en manuel bil?
"Min" bil kanske inte har bra AC eller någon musik, men den är hur go som helst att köra och jag bara ÄLSKAR automat!
Det är så skönt att slippa växla jämt och ständigt, det är bara till att gasa och bromsa ;) Men jag får inte ge upp förän jag vet hur de har gått.

Nu ska jag ta och träna lite, ska se till att jag förbränner fett nu och inte bara bygger muskler :p enligt min sambo så bygger jag visst bara muskler när jag tränar så hårt. Vill ju inte bli en bodybuilder, vill ju få ner på mitt fett.

Jag hör av mig när jag vet om jag få behålla mitt raggaråk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon sovit gott?

2009-06-29 @ 10:11:02
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Vilken mysig blogg du har, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-06-29 @ 10:34:21
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0