Ångerst!

Ska ju som sagt på bröllop imorgon och nu funderar jag på om jag blir för uppklädd? jag kommer kanske se ut som jag skulle på bal? herregud vilket ångerst jag har.. ändå vill jag gå så imorgon. Vad jag tänker på här är att alla andra är mer casual fin klädd, jag vet inte hur jag ska förklara hur jag menar.
Nä, jag ska nog ta de lugnt de kommer nog bli bra. Jag tycker om att klä upp mig fint , men ibland kan de verka lite väl för mycket... men det är ju ett bröllop, ingen kan vara snyggare, eligantare och vackrare än bruden!
Jag hoppas att batterierna till kameran hinner ladda upp innan jag ska till kyrkan.

Jag har fortfanrande inte kollat upp vilka skor jag ska ha och hur jag ska ha håret. Funderar på att locka de lite lätt och ha bara lite uppsatt.. vi får se imorogon helt enkelt.

Jag har så ont i nacken idag.. har haft de typ hela dagen och det är så jobbigt.. nu kan jag inte sova. Jag ska försöka massera så gott jag kan själv och hoppas på att jag kan somna. Hans sover redan så jag ska inte vecka honom...

Kommentarer
Postat av: Anki

Anna-Carin du var jättefin!

2009-06-14 @ 18:20:33
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: cissilino

din klänning va skitsnygg

2009-06-14 @ 23:18:06
Postat av: Anna-Carin

TACK!

2009-06-16 @ 11:59:07
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0