Solen..

Jag saknar faktiskt dom varma dagarna, även om de har varit skönt att få lite regn.
Klart de är inte kul att stå och jobba när de är så varmt på jobbet, etftersom vi inte har någon slags kylanläggning.
Men det är ändå väldigt gott och man blir piggare av att solen lyser, och man längtar att få själv komma ut och njuta.
Så typiskt svensk sommar, men jag hoppas värmen kommer tillbaks snart igen.
Jag hoppas verkligen jag får njuta av den när jag ska på semester, de är så många som är på semester nu och jag tycker de är tråkigt att dom inte får njuta av värmen, fast de är klart de har någ åkt många utomlands.

Snart dags att göra sig klar för att jobba.
Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0