Nu är jag så trött..

Jag orkar inte längre! jag vet inte vad jag ska göra men jag är så jäkla trött på my hy.
Jag äter tabletter och jag rengör ansiktet och de hjälper lite grann.
Men nu har jag fått nog! Jag orkar inte hålla på att käka piller och rengöra ansiktet bara för att få fin hy, som ändå inte är tillräckligt fin!
Jag vill ha fin hy utan massa fula finnar och rodnader eller vad man ska kalla de.
Täcker hyn med massa smink för att få ner de röda och så, men FAN säger jag bara, ursäkta för detta språk men jag orkar verkligen inte mer.
Jag måste ta mig tid att besöka en hudläkare, så jag kan få reda på om jag måste dras med detta helvete till ansikte restan av livet.
Det är kanske inte nån som bryr sig men JAG gör de, jag mår dåligt av det.

Så nu var de sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0