Balkongen!

YES!!
Idag har vi invigt våra balkongmöbler igen, denna gång för att dom har varit in oljade och torkat nu. It's about time!
Jätte gott att sitta och äta frukost, vad jag har längtat.
Ska bli gott att ha fler mysiga morgonar på balkongen. Det blir inte så mycket med det på eftermiddagen för då står solen och där och gassar. Men när solen går ner kan man sitta där igen ;)

Ska jobba idag och de känner jag inte alls för, jag vill vara ledig och vara ut i solen! Jag vill till strande och bada, jag hinner visserligen göra de en stund nu innan jobbet men jag gillar inte att få passa tider. Ska jobba hela dagen imorgon med. Men måndag är jag ledig och då hoppas jag att jag får njuta av dagen!

Tills dess ha de så bra! och glöm inte solkrämen!

Kommentarer
Postat av: Jojjo

DU får bjuda över mig så ja får sitta ute på din balkong med :D Ha en härlig ledig dag imon =)

2009-07-05 @ 23:26:15
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0