7år!

Idag har jag och Hans varit ihop 7år.
Tiden går verkligen fort och om man blickar tillbaks är det rätt fantasktist att vi fortfande är ett par.
Jag kan avslöja att de har varit ungefär 2 gånger under 7år som jag har varit rädd att de skulle ta slut.
Vi är verkligen som dag och natt, men vi får de att funka och de blir ju en del kompromisser.
De finns stunder då man blir helt galen på den andra och stunder man bara älskar varann.
Om vi kommer att gifta oss någona dag kan jag inte svara på, som de ser ut just nu så är de inget vi pioriterar.
Ett barn till? jaa, de är en bra fråga, som jag känner just nu skulle jag vilja ha en till.
Vi försöker att spara till tomt och hus. Hans vill gärna rita och bygga huset, men de kommer att kräva mycket.

Det blir inte så mycket firade idag för jag ska jobba kväll så jag tänkte ta de till helgen då jag var ledig, men nu ska jag jobba lördag för de var kris på jobbet. Det blir som tur är bara 9.30 till 15.05.
Jag funderar på vad jag ska ge Hans, jag vet inte äns om jag får något av honom. Vi har inte riktigt pratat om de och jag är igentligen helt pank nu. Men de går ju alltid att lösa.


Kommentarer
Postat av: sanna

grattis gumman

2009-07-09 @ 13:56:41
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

hej=) man behöver inte göra något särskilt för att få pass till barn. det är bara stt målsman ska fylla i papper om personuppgifter och sådär. sedan ska barnen ta kort och därefter är det klart. man får hämta det på polisstationen efter ung en vecka och det kostar 400 kronor=) hur är det med dig i dag då?=) kram

2009-07-10 @ 10:20:25
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0