YES!

Ringde min mamma imorses och fick med henne till Kungsis. Vi gick in och ut i affärer och jag hitta en snygg svart kjol och en snygg top men jag tyckte inte de gick ihop så bra så de blev ju att man kollade i fler butiker. Men efter en mat paus so hittade jag en snygg top på Zara så jag köpte den och så tog jag sen kjolen som jag hittade på Kappahl. Prövade kläderna när jag kom hem och de blev snyggt ihop. jag var lite orolig att de inte skulle se bra ut ihop men jag fick godkänt av Hans :) och mamma höll med. (Tur för dom) hihi
Hans körde oss till mamma sen och så var vi där medans han åkte ivåg för att hjälpa sin pappa. Vilket inte tog så lång tid, så han kom hem till mina föräldrar så vi stannade över på middag och sen såg vi på House. Alice var väldigt trött så hon somna brevid mig på soffan, så mysigt är de.
vad skönt och få snacka av sig lite med mamma, vad ett tag sedan vi hördes av.
Som vanligt kom de upp frågan om jag kunde höra efter om nån var intresserad av att får prova på Mary Kay's produkter. Det är innom hurdvård, smink och lite parfymer. Så ja är ni intressrad av att pröva på (det är gratis och inget köptvång) kan ni höra av er till mig. Lite kul att pröva på nåt nytt ;)

Snart dags att krama om kudden.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0