Wow!

Idag är de en dag in i historien!
Ringde min kära kille och kollade om han kunde ta en sväng och handla nåt gott till middag. Han skulle tänka på de och ringa tillbaka.
Så ringde han tillbaka och var väldigt hemlighetsfull och ville inte avslöja. Så jag undrade vad jag skulle duka fram, då sa han glas, tallrikar och en medelstor skål, inga bestick. Då började mina små grå arbeta som aldrig för och så tänkte ja, låte som de skulle kunna vara räkor. Men Hans gillar ju inte att köpa hem räkor och så. Så jag sa det men sa snabbt nä de kan de inte vara. Va? sa han först och sen sa han jo de är rätt. Jag blev helt mållös! min Hans har köpt räkor tills ikväll?!
Det var helt sant och han kom hem och jag blev så glad. Små saker i livet förgyller verkligen dagen!


Hade ju inget gott vitt vin men de gick lika bra med cider! för de hade han ju köpt för att vi inte hade nån hemma.
Älskar dig då himmla mycket älskling! tack för att du gjorde min kväll underbar!! *puss*

Senare på kvällen hade jag bjudit hem min kompis Maria, har inte sett henne sen vi var hos Bella och festa ;) .
Vi snacka lite och så såg vi en film på 5an.The In-Laws tror jag den hette med Michel Douglas och Ryan Reynolds. Rätt ok film och lite komedi i ;)

Näpp nu ska jag nana för jag ska upp och jobba imorgon med Sanna.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anki

Nu blev jag nyfiken varför gillar Hans inte att köpa hem räkor?

2009-01-31 @ 07:26:57
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Tjoppalanta

Jasså. hehe ja det e det ju! :)

Tack!

hehe njae det blev ju inget tvättande.. :S

mmmm räkor e alltid gott! Och vilken tur du har.

Det hände mig med en gång faktiskt. Min kärlek e ju inte heller så förtjust i räkor, men KAN äta det... :)

Och en dag så bad man mig att fiska upp lite räkor för vi skulle mysa.. Tänk, som sagt va så små saker kan glädja så mycket! :D

2009-01-31 @ 19:55:45
URL: http://blinktwice.blogg.se/
Postat av: jojjo

va GULLIGT:d

2009-01-31 @ 22:56:24
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0