Vilken dag

Dagen började ändå rätt bra, kom upp i tid och hann äta frukost. Kom i tid till jobbet. Farmor skulle ha Alice idag så de mötte upp oss utanför jobbet.
Sen så blev de bara värre, saker och ting bara jävlades med mig. De är då man bara vill gräva ett stort hål i marken och lägga sig där och hoppas att ingen ser eller hör. Trodde inte dagen kunde bli värre men jag hade fel, förutom att de strula mycket på jobbet så ringde Hans mig när jag just hade satt mig i bilen. De var dåliga nyheter och de kändes så overkligt. Jag kan fortfarande inte fattat de. Hoppas att de löser sig. <3

Vilket fall som helst så fick jag hämta Hans och Alice hos farmor. När vi skulle åka fick jag näsblod.
Nu har de i allafall slutat.
Tror jag ska ta mig ett kvällsmål och sen lägga mig. Jag hoppas inget mer  händer nu innan jag somnar, vet inte hur mycket mer jag orkar.


natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

va har hänt gumman? :(

2009-01-18 @ 23:18:39
Postat av: Anki

Hoppas att det löser sej! Och du tzatziki är godare än strkt potatis mos.Smile

2009-01-18 @ 23:42:11
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anki

God Natt

2009-01-18 @ 23:42:45
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0