Torsdag

Det är det idag och tiden bara flyger förbi, kan var skönt till viss del.
Vaknade och var mega kissenödig så de var ju full fart mot toan. Kände mig lite konstig i huvudet, inte riktigt huvudvärk men nästan och den sitter i än, kanske skulle sovit en stund till? :( Har även ont i högra käke både uppe och nere men vet inte varför. Det är iaf inte tandvärk. Så nu har jag klagat lite.
Eftersom jag inte var på humör så blev den bara tre tvättar i maskinen. Men jag har försökt umgs med Alice. Vi har tittat på TV och så har vi sett på en film och det blev My little Pony, hon älskar ju dom filmerna hehe.
Vi åt god lunch samtidigt som vi kollade på filmen. Och så fick hon en marmelad smörgås och en kaka :)



Jag drog luskammen genom hennes hår imorses och kunde inte hittat nåt, var iof lite svårt för hon ville inte sitta still. Men jag tror alla har dött och hon har inte fått nya.

Skulle sitta fint med massage nu, men om jag känner Hans rätt så lär jag inte få någon :( inte äns om jag har puppy eyes..

Ingen aning vad jag vill göra nu, är lite rastlös men orkar inte hitta på något.
Förslag? TV kanske.. ska kolla VIP.tv.nu

Extra tillägg: Jag har fått mina visdoms tänder.
Kan vara så att de är musklerna vid käkarna. och nej jag har inte svalt nåt stort *morr*

Kommentarer
Postat av: cissilino

Jag tror minnsan du håller på att få visdomständer, tyckte väl att du verkat smartare på sista tiden---KRAM

2009-01-22 @ 20:27:00
Postat av: cissilino

Jag tror minnsan du håller på att få visdomständer, tyckte väl att du verkat smartare på sista tiden---KRAM

2009-01-22 @ 20:27:34
Postat av: Anna-Carin

Haha, dom har jag redan fått men tack ändå ;)

Tror de är musklerna :/ kram

2009-01-22 @ 21:25:07
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/
Postat av: Anki

Konstigt att ingen av mina döttrar vill titta på My Little Pony?

2009-01-22 @ 22:49:11
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0