Tankar

Jag är en daydreamer. Så fort chansen finns så är jag totalt borta. Det händer ofta när jag sitter i kassan, när det kommer en kund med en vagn fylld över med råge så blir de "hej" till kunden och sen är jag lost. haha
I den vevan kan jag glömma att säga hej till nästa kund eller så blir de ett hej för mycket. Då ser dom lite konstig på en, hehe.
Jag ligger även och grubblar på kvällarna med. Det kan va lite små jobbigt ibland när man vill somna på en gång.
När jag sitter här och tänker på de, så tänker jag över allt. I durschen, när jag lagar mat, vid datorn, när jag kör, går, står, sitter, you name it! ;p Det är så mycket som jag går igenom i mina tankar, så som vad som har hänt under dagen, hur kunde jag har gjort för att göra den bättre osv. Men gjort är gjort och går ju inte göra ogjort. Åt andra sidan lär man ju sig av sina misstag.

Ibland flyr man bara ifrån allt och skapar ett sk. "happy place". Ett annat sätt är att tänka hur Alice har de, men när jag gör de så saknar jag henne så mycket! så jag låter bli annars känns de som att jag aldrig kommer hem. Men Ibland tror jag att jag ser henne på jobbet, det räker men en tjej i en mössa som hon har eller bara lång vacker blont hår.


En tjej på jobbet går nu med bebis i magen. och jag sucktar så efter att ha en bebis till. Det var ju så länge sen nu så jag har ju trängt bort allt de jobbiga med att vara gravid haha. Men de är ju så mysigt! Det kommer på tal lite då och då hemma och det verkar som Hans vill ha en bebis till, gärna en son ;) Men inte just nu.
<--- Alice i magen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0