SNÖ!

Jag vet inte om jag ska vara glad, ärligt talat. Jag har inget emot snö, jag bara avskyr isen som gärna kommer med snön iallafall när den smälter. Sen känner jag är det så dags nu och komma? jag ville haft den på julafton!
Nu när jag tog en titt ut så snöar de igen. Nu ångrar jag att jag inte köpte temobyxer, blir mycket roligare och leka i snön om man är klädd rätt.
Roligt för Alice hon kan busa i snön heeela dagen. Jag börjar iof inte förrän tre men jag har som sagt inte dom rätta kläderna för bus och så vill jag ju att Alice ska va med. Hon ska snart till dagis. Jag köpte inte heller någon pulka till Alice. Känns som jag snart får göra ett besök till affären och se om de finns nåt på rea. Kanske ska kolla på jobbet med.


Detta foto är tagit med min mobil genom köksfönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0