Så typiskt.

Jag hade ställt in mig på att jag skulle sitta i kassan idag efter "halva tiden" men ack så fel man har. Inte reagerade jag när Anki sa att jag skulle vara själv idag, vi brukar ju vara två på tisdagar så de var ju de jag trodde hon mena. Det känns så fel i hela kroppen när man har ställt in sig på en sak och så blir de inte så. Mem men, jag klarade dagemn i tipset. men suck vad jobbigt de är när de inte kommer några kunder och man har fixa allt så går att göra när man inte har kunder. Finns visserligen en sak till men det drar jag inte upp för då får jag väl fan för de ;p

När jag håll på att packa ihop så lyckades jag fläka min trasiga nagel ännu mera. Omg! paaaaiiiin!!! lyfte försiktig på nagel och så började blodet komma fram. Tryckte bara ner nagel och tog lite plåster på. Blödde inte så mycket iaf. så jag fick fixa den när jag kom hem så nu har jag lagt plåstertejp och den så jag inte fastnar mer och gör saken ännu värre.
Kan tillägga att jag hade faktsik klipp till nagel så jag inte skulle fastna men jag fläkte upp den när jag slant. Dumma kassalådor!!

Blir väl god natt på en gång nu då ska ju snart upp och jobba igen.
Jag ska på massage imorgon på jobbet!!! ska bli så skönt. Hans har ju vägrat massera mig, elaking!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0