Ok, jag tar den

Jag antar utmaningen 10 sanningar, från Anki

1. Jag är sjukt höjdrädd! Jag hatar stegar och sånt
2. Jag bara älskar godis och har svårt att säga nej om jag blir bjuden. (så länge det inte är kokos)
3. Jag är tidsoptimist och jag gör allt för att vända på de.
4. Jag är kvälls/natt människa.
5. Så fort jag sätter foten innan för dörren hemma blir jag super LAT
6. Jag gillar ordning och reda, men det är inget jag har hemma. (speciellt inte på mitt skrivbord)
7. Baka tycker jag är så kul, jag kan göra de när som helst.
8. Jag är shoppoholic och jag kan bli nöjd även om de bara är att handla mat
9. Jag är grymt sällskapssjuk. Men uppskattar även ensamma stunder, men inte för länge ;)
10. Jag är barnsligt förtjust i barnfilmer!

Hihi, de här var ju kul. Tror jag ska lägga på lite bonus ;)
11. När jag ser på film och det är sorligt, gråter jag. Men försöker låta bli
12. Jag har svårt för att öppna upp mig och tala om vad jag känner innerst inne
13. Jag är blyg!

Nu får de räcka tycker jag, hihi.
Så bollen är över till dig, antar du utmaningen?


Kommentarer
Postat av: sanna

guuud va fin din blogg blev

2009-01-20 @ 21:04:19
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Anki

Snygg Blogg design.

2009-01-20 @ 22:19:25
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0