Nära nu.

Snart är Januari slut.. det känns så konstigt, tiden bara flyger iväg. I bland undrar jag vad jag har gjort igentligen. Kom fram till att jag jobbar ju till större delen av alla dagar. Idag uppsakttar jag varje dag jag får ledigt, sen om jag tar vara på den det är ju en annan femma.
Det känns lite tungt just nu. Sov dåligt inatt och så ska jag snart jobba. Hoppas jag orkar hålla mig samman.
Det hände inte så mycket igår, jag jobbade. Innan dess så satt jag bara och läste på olika sidor på internet.
Jag hoppas jag kan slösa lite pengar på mig denna månaden också, tror jag skulle må bra av de.
Får se till och få ordning här hemma, snart kommer de ett gäng brudar hit ;)


Kommentarer
Postat av: Anki

Brudar? Var tog den manliga strippan vägen??

2009-01-24 @ 12:45:08
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0