Mys på en måndag :)

Jag var ledig igår, det var så himmla skönt. Hans är ju pappaledig mådagar så vi var hemma hela lilla familjen :) .
Vi åt en kalas frukost. Vi kokade ägg och så grillade vi smörgåsar i smörgåsgrillen.
Jag tog en dusch och sen kollade vi på Greys anatomy. Två stycken avsnitt blev de.
Vi planderade rästen av dagen med att käka pizza och kolla på film. Hans bjöd över sin kompis.
Jag fick åka till jobbet en snabb sväng för att Hans blev väldigt sugen på frystorkadejordgubbar doppade i yoghurt ;), vad gör man inte för sin älskling :)
Passade på att tjöta lite med Johanna med ;)

Pizzan kom strax efter jag hade kommit hem, den var beställd på ett anant ställe än var vi brukar beställa. Men den gick ner den med, hihi.
Jag och mitt eviga tjat om att få se Pirates of caribbean at the worlds end igen, blev det inte. Jobbigt när man blir ner röstad, haha. Så det blev I am legend.
Jag tyckte filmen var ok. Lite sådär knepig men funkade. Är ju kul med spänning även om jag flyger högt när de händer något. Jag trodde inte flimen skulle sluta som den gjorde, men de är ju kul att man inte kan för utse filmen.


Jag sov inte så gott inatt, hade många konstiga drömmar. När jag vaknade mådde jag illa, jag gör det ibland och jag vet inte varför. Ibland mår jag illa precis när jag ska lägga mig. Många skulle nog chansa på att jag är gravid, men de tror inte jag. Jag tror p-staven gör sitt jobb.

Snart dags att åka och jobba. Skönt att sluta tidigt idag. Undrar vad man ska hitta på idag då? blir väl tvätta som vanligt. Kanske lite bus med Alice med :)

Ha en bra dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0