Mums ;)

Så var denna dag avklarad. Jag har bara latat mig hemma.
Började 15 idag och slutade 20.15, de var lagom med folk. Min näsa var täppt så jag tog lite nässpray och efter de har bara min näsa runnit som en kran. Var frustrerande för jag behövde snyta mig och de kom bara kunder hela tiden, just då ville jag bara att de skulle avta så jag kunde snyta mig. Jag fick i alla fall chansen att stäng min kassa lite snabbt så jag fick snyta mig. Har använt 1½ paket med pappersnäsdukar och säkert annat papper med. Ser ut som rudolf runt näsan.

Just nu myser jag här med ett whisky glass med lite baileys och is i ;) massa mums.

Lyssnade lite på Lars Winnerbäck live som jag fick av Sanna :) ty girl ;)
Ska kanske dra på lite mer musik i spotify eller glo lite tv.
Mys på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0