Mermaid

Jag bara älskar vatten, inte och dricka dock men bada och duscha! :) Iof jag dricker gärna kolsyrat vatten men tycker de är onödigt att köpa vatten på flaska, även om jag får för mig att göra de är det oftast smaksatt. Jag menat kranen flödar ju av vatten som är såååå mycket billigare än vatten på flaska! och jag behöver inte betala pant för den!
Jag har haft funderingar på att skaffa en soda streamer men har inte kommit längre än till en tanke.


Iallafall så kommer jag ihåg när jag var lite att jag älskade den lilla sjöjungfrun filmen. Och när jag badadet så var jag ju givetvis en sjöjungfru. Det var ju så man ville bo i badkaret, hihi.

Idag trvis jag fortfarnde i vatten och duschar gärna timmar om de går, vilket de aldrig blir men en halvtimme går ju alltid ;)
Händer inte så ofta att jag tar ett bad i badkaret. Längtar så äver havet!
Skulle vart skönt med en resa nu ;) Jag är dock livrädd för att stöta på en haj eller dylikt. och jag har lite fobi för krabbor än! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0