Lugnt

Arbetsdagen gick rätt så fort idag, de är skönt de. Jag måste sluta känna efter hur jag mår, jag tror jag inblidar mig en massa skit. Kände mig konstig hela kvällen lite illamånade men jag gav mig fasen på att jag bara inblidade mig. Kändes lite bättre när jag fick köpt en dricka. Kan var väskebrist som fick mig att må så konstigt. Jag kan inte längre tyda min kropp vad den behöver.
Jag brukar ju dock ignorera min signaler så jag gör väl de atoumatiskt nu mera, inte bra. Måste lära mig tyda mina signaler igen, så det inte slutar illa.
Ibland drömmer jag att jag är gravid så jag tror jag är de när jag vaknar, vilket jag inte är då. Mer ösnke tänkade från min sida.
Jag vill gärna ha en knotte till, vet itne om jag/vi är redå för de än. Hans tycker ju att vi ska flytta till hus först. Jag är ju fortfarnade ung.

 (Alice nästan 1 år gammal)

Bara lata mig ikväll och blandat lite drinkar ;) och nu fick jag sug för en kall god frystorkad jordgubbe doppad i youghurt. Jag erkänner jag är svag för dom ;p varför dom är kalla? hehe, dom bor I kylskåpet.. Jag tycker dom smakar bättre då, det gäller även banarner tycker jag smakar bättre om de kommer direkt från kylskåpet. Vilken planet jag kommer från? antar att de blir pluta då ;P
Ajdå, dom blev lite väl hårda i kylskåpet :S men dom kommer ner ändå ;)


Får väl snart ta och bädda ner mig. Kännner mig riktigt trött. Jag hoppas det blir en lite promenad imorgon :)
Nattis kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0