Lekte lite i ps

Jag har funderat lite på att färga håret. Bara testa, lite omväxling i livet. Inte för att ha de permanent.
Hans tycker ju inte jag ska göra de, han tycker att mitt hår är fint som de är. Jag håller med men ibland vill jag bra göra nåt. Det är snart 2 år sedan jag kilppte mig tex.
Jag gillar att mitt hår är så långt, men inte varje dag. Ibland ville jag bara klippa av hälften.

Så jag tog en bild med mobilen och började leka lite i photoshop, så här är resultaten.
Blev ju inte de bästa med tanke på att foto blev inte är i den bästa kvaliteten och så slarva jag mest när jag "färgade" håret.


Orginalet               Rött                Röd/lila                  Svart                Ljus brunt

Kommentarer
Postat av: jojjo

Du passar ju jättebra i rött :D

2009-01-12 @ 10:23:29
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0