Korkad

Kunde inte somna igår när jag gick och la mig. Jag grubblar som vanligt och tankarna bara far iväg. Lyckades dock somna efter lite om och men. Så vaknade jag av at min väckarklocka ringde. En timme för tidigt!! omfg!? jag hann snooza en gång innan jag fatta de så jag ställde om klockan och somna igen. Gick upp direkt när klockan ringde, inte likt mig men jag gjorde de iaf. Var i ordning i lagom tid fick i mig lite havrekuddar och hade tom tid att skrapa bilen och kom i TID!

Både Ann och jag hade fått tiden 7.55 i tipset och de behövs bara en så tidigt. Jag fick lite andra uppgifter att göra fram till 9.30 då jag skulle vara i tipset. Vi små busa lite och hade de trevligt :D
Fick köpt mig en väggalmenacka idag. Och till dig Anki om du läser detta, så blev de den jag var på väg att köpa sist, hehe. Jag fick aldrig tummen ur att kolla på Wettergrens eller nån annan stans.

Hans har köpt en begangnad tv möbel så fick hjälpa honom och bära upp den till lägenheten.
Blir nog filmkväll ikväll!! hans har bjudit öve några kompisar så ska nog se om jag kan få tag i någon med :)

kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Du varför köpte du den inte med en gång? Ja jag läser alltid men kommenterar inte alltid!

Anki

2009-01-03 @ 20:30:05
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0