Jaha..

Jo, vi kom iväg tillslut till kungsis hela lilla söta familjen. Hans ville han ny jacka så jag följde med snällt in och ut i affärer. Jag menar jag har ju inte problem med det, jag är ju tjej ;) Det var bara så typiskt just när han hitta en jacka så satt den konstigt på och så fanns de typ inte i midre stolek.
Vi gick in i alla affärer som har herrkläder och de var när vi kom in på Zara som han hitta en jacka han tyckte var okej. med lite över talining från mig och hon som jobbade där köpte han den tillslut. Sen bar de tillbaks till en av de affärer vi var på tidigare och köpte på sig nya tröjor och ett nytt skärp.
Sen gled vi över till Siba då han ville kolla på headset till mobilen. När vi var klara tänkte jag "Ätnligen är de min tur!" Men när vi kom ner så sa Hans så nu tar vi och handlar på ICA. Med små puppyeyes sa jag "Men jag då?", du har väl en svart klänning hemma? fick jag till svar. Jo men jag tror inte den passar till det tillfället den ska användas, svade jag då. Blev tvärr sur på en gång och sa "Men jag är ju inte så viktig" och gick med bestämmda steg till ICA. Hans försavde sig med att han tycker visst jag är viktigt, men visste att han behövde nytt och tyckte vi skulle kolla först hemma.
Väl hemma prövade jag klänningen och vi kom fam till att den passar inte. OMG! så får dra mig till kungsis imorgon och kolla på en ny kläning.
Tanken med att vi skulle gå hela familjen var att vi alla skulle få nåt, men det blev bara Hans. Jag fick nöja mig med en ny hårborste.

Min arbetsdag idag har vart jobbig. Men gått bra ändå.
Ska ta mig lite kvällsmål. Sen blir det nog lite tv tittade..

kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har bara en sak att säga karlar...

2009-01-26 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0