Förkyld..

Jag tycker inte om att vara förkyld. Jag sover dåligt om nätterna nu. Vaknar med jätte ont i halsen. Det får bli en kopp te med honung idag med.

Igår skulle  jag ha gjort så mycket. Jag skulle baka, handla och så titta i affärer. Men jag hade ingen lust. Jag fick iaf satt igång tvättmaskinen och diskmaskinen. Tänkte jag skulle bli piggare om jag satte på lite musik och tog en dusch.
Sagt och gjort jag kände mig faktiskt piggare. Så jag gick in till Alice och pärlade lite med Auqa bindez.
Men det dröjde inte länge till jag tappade lusten så de blev att jag kröp upp i soffan och så skrev jag lite i bloggen. Inte fick jag några förslag på dagar :p

Sen satte jag mig vid min dator och fastnade där, Jag fick pratat med en kompis som jag inte har hört av på månader nu.
Fanns mycket att prata om, vi höll på in till kvällen. Och då hade både hon och jag gjort paus när det var middag, hehe.
Där imellan fick jag snackat lite med Sanna och Linda :D

Får se om jag orkar ta mig ut idag. Jag behöver verkligen handla lite mat..
Ska ju jobba imorgon så får se till att vila ut.


Alice sitter och pärlar                                          Nallen som jag gjorde

Kommentarer
Postat av: Anki

Krya på dej!

2009-01-14 @ 23:08:57
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: jojjo

Krya på dej !!Puss

2009-01-14 @ 23:48:05
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0