Det har gått två dagar nu..

Japp, hela två dagar sen jag skrev sist. Jag har haft blogg torka och inte vart på humör. Öken helt enkelt.
Sen har de inte funnits så mycket att skriva om. Jag har jobbat som vanligt och de har väl gått bra.


Alla räkningar blev dragna idag.. Det var ju inte så mycket över som jag hade hoppas på. Sen har jag inte fått tillbaka pengarna på de jag skickade tillbaka till Ellos.
Jag kom fram till att jag har nog inte råd att skaffa kort på friskis om jag ska bort på lördag och sen ha tjejkväll här nästa lördag.
Det är ju alla hjärtansdag lördagen efter de!! så typiskt. Jag vet inte hur jag ska få ihop de :( Ska här med inte köpa saker online utan gå i affärer som alltid så slipper man få en sur räkning efteråt.
Det är dyrt att leva! Jag har normalt alltid koll på mina penga, men som jag trodde att jag skulle få tillbaks pengar och de har ju inte hänt. Då blir de vilse i pankakan i min lilla ekonomi.

Ska ta och göra mig iordning så jag kan lämna Alice till dagis och sen åka och jobba. Slutar ju tidigt idag så får passa på att njuta ;)
Blir nog lite bus med Johanna på jobbet idag. Det räknar jag med iaf! ;p

kramar

Kommentarer
Postat av: sanna

ja har heller inte råd med friskis kort denna månaden men nästa ;)

2009-01-30 @ 10:32:32
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: jojjo

det blir alltid bus med mej , de vet du ;)

2009-01-31 @ 22:59:27
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0