Det blir bara värre...

Tyckte, tänkte och kändes som jag var på väg att bli bättre igår. Men förkyldningen bara lurades, nu är den värre. Kommer gå åt många pappersnäsdukar idag :/.


Här om dagen var vi på Nova skolan. Vi tog inte med oss Alice, jag trodde de skulle vara nån som stod och prata. Och då tänkte jag att Alice får bara spring i benen så de är bäst att hon fick vara hos mamma.
Var dock andra som hade sina barn med sig och det var ingen direkt samlig där alla fick lyssna utan de var mer att gå runt och titta samt fråga några av lärarna som jobbar där. Jag blev helt såld på skolan, jag tycker absolut Alice ska få gå där. Men innan jag bestämmer mig helt ska vi titta på Tingbergsskolan med.


Jag åkte ifrån min plånbok igår när jag åkte till jobbet :( händer inte så ofta, men jag hade ju tänkt och köpa mat hem igår.
Får bli idag i stället.

Dags att fundera på vad man ska ha och äta idag..
Skulle varit skönt med en powernap innan jobbet men det hinner jag nog inte.

Kommentarer
Postat av: sanna

tingbergs skolan är en jätte bra å mysig skola som ja verkligen kan rekomendera. både ja,mamma å min bror har gått där :)

2009-01-16 @ 20:55:33
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0