Dagis igen

Efter ett långt jullov är nu Alice tillbaka till dagis. Som hon har längtat!! och tjata om när hon börjar igen, hehe. Känns ju bra, för då vet man ju att hon trvis. Och det märks ju när man ska hämta henne för de blir ju samma visa varje gång. "Neeeeeeeeeeeeeeej, mamma! måste vi gå hem nu? jag vill inte, jag har inte lekt klart" och sen kommer frågan "vad ska vi göra när vi kommer hem?" hon är ju för söt.
Jag är ju lite data beroende så jag hamnar ju alltid vid datorn förr eller senare. Och har jag väl satt mig har jag ofta svårt att slita mig. Jag har ju nytt beroende här och de är att blogga :p.. Har ju märkat att jag slänger in ibland 3-4 inlägg på en dag! hihi
omg! jag har ju annat och göra än att sitta här. ;)


Som sagt  var de ju första dagen idag på dagis för i år. Och inte tänkte jag på att det mästa som hon behöver på dagis togs hem till jullovet! Sprang ju som en galning fram och tillbaka för att få med allt. När jag var på väg ut från dörren kom jag på nåt nytt så efter allt springade. Fick bli  snabba steg till dagis med puss och kram och så vinka vid staketet och så blev jag lite sen till jobbet. Trodde jag, ja. Hela 8 minuter!! shit pommes frittes! skämms som attan för de, för jag är så gott som alltid i tid.
Jag är dock en tidsoptemist. Inget jag ska skylla på men jag inbildar mig att jag har mer tid på mig än vad jag har.
Där av att jag gärna kommer mång mintuer för tidigt till jobbet :p
Tror mamma är desamma, hon måste ju ha smittat av sig eller så ligger de i blodet ;)


Jag borde sova nu. Men ärligt talat sen jag började jobba så tycker jag dagarna är alldels för korta 24 timmar räcker inte på en dag. Man ska ju sova och jobba och sen vill man ha en massa fritid när man kommer hem. Nu slutade jag iof tre idag. Är ju gärna vaken långt in till natten. Inte konstigt att man är trött.

BTW, är grymt suris idag! Blev ju ingen massage! argh, och jag som hade sett fram emot de! och jag har ju typ ont, ja hela ryggen och nacken och verkligen kännt efter vart jag hade ont för att få ut de bästa på massagen så kommer inte tanta. Mupp.
Ska se om jag kan få lite från min älskling innan jag somnar ;)
Bäst jag går nu då innan han somnar, hihi

kraaam

Kommentarer
Postat av: sanna

din lilla blogg nerd. haha men de e ja med.. :)

2009-01-08 @ 01:17:01
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0